خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/12 - 15:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فیروزی خبر داد

پیگیری مشکلات و پروژه‌های ورزشی شهرستان فسا در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مشکلات و پروژه‌های حوزه ورزش حوزه انتخابیه‌اش در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،حجت الله فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در راستای پیگیری مشکلات و پروژه‌های حوزه ورزش شهرستان فسا، با مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس دیدار و گفت‌وگو کرد.

فیروزی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت در تشریح این دیدار، گفت: در این نشست ضمن تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های در حال اجرا، درخصوص آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های جدید نیز تبادل نظر صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در این جلسه روند اجرای پروژه‌های ورزشی زورخانه زاهدشهر، بروزرسانی نور و تکمیل زمین چمن انقلاب فسا و نور رسانی چمن روستای امیرحاجیلو و تسریع در شروع عملیات اجرایی پروژه‌‍های ورزشی خوابگاه مجموعه انقلاب فسا، سالن ورزشی حجاب فسا (ویژه بانوان)، سالن ورزشی روستای نصیرآباد، سالن ورزشی روستای خورنگان، زمین چمن شهر نوبندگان و زمین های چمن روستاهای خورنگان، خیرآباد میانجنگل، خیرآباد حومه، چاه دولت، دولت آباد سه چاه، سنان، جلیان، کچویه، دیندارلو، بانیان و یافتن راهکاری برای سرعت بخشیدن به ساخت زمین ورزشی روستای هادی آباد بخش ششده و قره بلاغ تبادل نظر شد و توافق شد از محل منابع در اختیار نماینده، در سال جاری منابعی برای تکمیل مجموعه ورزشی فاز ۵ و مسیر دسترسی به این مجموعه اختصاص یابد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: همچنین در این جلسه توافق شد که با توجه به انجام تشریفات اداری و مالی اجرای پروژه‌های ورزشی موصوف، مدیرکل ورزش و جوانان بزودی به شهرستان فسا عزیمت و کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها صورت پذیرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377962
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار